6.06.2014 г.

Петък на забързаните добри новини

Добро утро! То бива, бива, ама такъв необикновен ден като вчерашния...Чак и тази сутрин ме люлее енергията на събитията, а се очертават и нови насреща днес. Не, днес си пожелавам да ми е спокойно и на вас също, приятелски, отпочинало и напоително вечерта - заслужава да се полее седмицата, минала по вода и с хубави събития.
Вчера разпращах новини за две събития на приятели, едното се случи - и сутринта и вечерта и беше много хубаво и беше именувано красиво "Къща под звездите".http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1276140 Другото ще става днес - изложбата на Атанаска Янева. Имам нейна картина у дома. Това е една от мислите ми, която са се сбъдвали - гледах картината на годишния Есенен салон и ми премина мисълта "искам да я имам"... Картината беше в триптих, някой беше купил другите две мънички и оставил моята част-на мен. Не е ли прекрасна и справедлива Вселената? Не стига, че на картината е любимото ми Дърво на живота /имам колекция от изображения на този символ/, ами е написана по клоните му една чудна родопска песен. Преди доста години така гледах в захлас, а не посмях да си я поискам на някакво отложено плащане една чудна картина - спомням си, че на нея имаше момиченце със сплетени плитки и баба, толкова докосващо ме...
Та да продължа с вчера...Успях да напиша статия за едно талантливо момче и разбира се, ще ви се похваля като излезе. Няма да пропусна. Стана хубав поздравителен адрес по един повод, сложих към него и една добра идея, дано се материализира, ще бъда много радостна.
Дани ми изпрати да слушам едно чудно немско радио за класическа музика, аз го пратих на Снежка и цял ден си слушахме на воля чудности на компа. Дани, моята бонбонеста арфистка, знае много прекрасности от света на класиката и много обичам да ми ги разказва. Аз съм благодатен слушател.
Може би трябваше да почна, че детето Жени кацна вчера в БГ, чух му радостното гласче и скоро и ще го видя. Пропускам разни неща от вчера със сигурност, то беше голямо препускане на хубави новини. Една от тях успях да съобщя на Таня в Хеликон, която ми намери книгата, дето я търсех без да знам заглавие и автор, само по някакво витиевато обяснение. Мисля че гривните, 4 на брой, които си сложих, също помогнаха. Дрънкането им си е вълшебна работа, част от магиите на циганките, ех тази моя циганска душа...Днес пак ще си ги накича, този път ще са тънките, дето са еднакви и дрънкат, та се носят.
Както казах енергията на вчерашния ден ме отнася и днес сутринта. Събуждам се, хоп на телефона, преглед на печата, то пак хубава новина. Еми супер е, надявам се днес да продължи в същия дух, но малко по-спокойно, ако може. Днес ще си сложа възможно най-джипсито туника, цялата в цветове...Дрескодът вече го разбрахте - цветове, повече цветове...За един пъстроперест петък.
Желая ви спокоен ден! Утре отплавам на морето и ако ми хареса, няма да се върна и в понеделник. Ах, морето....Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар