12.06.2014 г.

Думите, които чакат да бъдат казани

Добро утро! Закъснях със ставането и писането. Пълнолунието снощи ми повлия на сън дълбок, както го сравнявам - все едно съм на дъното на кладенец. Или може би Шехеразада направи някаква магия. Сигурно ще е тя...Всъщност аз, да си призная, не бях гледала балет на живо досега. Но винаги има първи път, дори и на 45 години. И на опера ходя от след 30-тте си. Явно все някога идва времето. Не е имало в детството ми, не съм ходила като студентка. В Кърджали често идваше Видин Даскалов и съм ходила на оперети. Дори късно разбрах, че от 50 години в родния ми град има младежки Симфоничен оркестър. Искаше ми се да свиря на пиано, но не съм изказвала желанието си на глас. Това е грешка, от мен да знаете. И да се молите тихо и кротко на Вселената, изказаните на глас думи имат много по-голяма сила. Неизмеримо по-голяма. Всъщност те завихрят потоците във въздуха и случват желанията. Така че е хубаво да се намират думите, да се използват и то в точното време и място. И с хората, до които искаме да достигнат. Много време, много сълзи и напразни разочарования ми е коствала заблудата, че някой или някои трябва да знаят какво ми е в сърцето. Не познавам телепати. Всеки е зает със себе си на първо място и никой не може да знае, какво е в моето сърце, какво искам - ако не го заявя. Откакто го разбрах и прилагам - ми е пъти по-добре. Изработих си и веруюто "Да не се оставям да се чувствам разочарована от хора, с които нямам кръвна връзка". Ключовите думи са - "да не се оставям", защото това от мен зависи, "да се чувствам" - защото и това от мен зависи и "кръвна връзка" - тя е най-силната на този свят.
Харесвам приказката за момиченцето, дето било накрая и не смеело да си поиска зайче ли беше не си спомням, но тя е манипулативна.  Много кротост и скромност - айде стига, моля ви се. Беше една история от детските години, когато трябваше да ни внуши да сме скромни, честни, трудолюбиви, редови граждани на Републиката.
Сега е времето на градивните индивидуалности, на цветните хора, на раждащите идеи, защото добрите идеи стават най-скъпата стока на света. На хората с боичките в ръка. Може да съм пристрастна по темата...Изтокът благодарение на ужасяващата си трудолюбивост ще превземе нахаканият Запад и неговите градивни индивидуалности. Благодарение на трудолюбивостта и дисциплината и възпитанието да се лишаваш за да постигнеш високите си цели.
Но както казвам - шарен свят, за всичи ни има изобилно....Днес определено ми се носи зелено и ще си сложа любимата блузка без ръкави, отдавна и се каня. Вечерта се открива Джаз-феста, а сцената е откъм моста на Библиотеката, да знаете. Ще се сяда по камъните и ще се пие бира и ще се дишат липите на воля.
Желая ви прекрасен четвъртък от сърце! Да ви върви на зелена светлина всяка една минута от днешния ден!
Поздрави от Синоптичната служба, която се събуди с тази песен в ума /отдавна не ми се беше случвало/https://www.youtube.com/watch?v=6WMGXpcVGXo

Няма коментари:

Публикуване на коментар