9.06.2014 г.

Местата на безпричинното щастие

Добро утро на всички ви! Синоптичната служба беше за ден и малко часове отгоре на зареждане на батериите на морето. Газих на воля из водата, насам-натам, щуране и радост ама точно като малките деца. Юни и септември са месеците с особено очарование на морето. Курортистите ги няма. Присъстващите сме ценители. Наоколо е тихо и спокойно. Морето изважда една огромни миди, вчера си събрах доста. Лежането е почти нирвана. Чувстваш се безпричинно щастлив. Преди 4-5 години може би, в една зелена трева ме беше сполетяло това усещане за първи път. Безпричинно и чак на клетъчно ниво. 
Като цялата бясна седмица, то си беше едно лудо препускане и до морето. Там обаче разбираш, че всяка открадната минута с него си струва и е безценна. Усещането, че свободният дух е пуснат на воля, има безкрайно много пространство и цялото време е негово, да се щура и да се рее-без правила, без работно време, изисквания, ограничения, задачи....Задачата му е само да си лети...
Даже и хванах малко слънчеви лъчи, въпреки неуравновесеното време, лекия ръмеж, облаците ....Побрах се в панталонките, любимите ми морски потници стил "бараба" са ОК, влача си чехлите бодро, никой не познавам, никой и не ща да ме познава и съм си изцяло аз. Сега в суетата ще ми се наложи да мазна цветове, за да добия  вид за участие в градската надпревара. Няма как, няма как....
Новата седмица също се очертава шеметна, доста събития. От днес - джаз и то изобилно, ката ден. Харесва ми, нека е изобилно, само дето времето пак се мръщи. А така е хубаво в топлата вечер, на камъните на форума да си слушаш ли слушаш....Вероятно и аромата на липите, вече така пищен, ще достига и до концертите на открито. Тогава вече магията е пълна...В петък вечерта усетих липите изцяло, като че изведнъж и с много наситен аромат. 
София ще идва насам с балет на палци, ние ще ходим в София в петък...Може дори тате да дойде за ден-два и непременно ще го заведа на опера или на балет този път. Предишния беше на театър. Тате е моят домашен изкуствовед и културолог, а мама е филмов критик и кулинарен гений. 
Днес е денят на бялата риза, ще си сложа една, че и да ми личи повече началният тен и шалчето на морски мотиви. Желая ви усмихнат ден, радост и щастие в сърцето. Моето събра двете си половинки и вече е на мястото си, макар и за кратко, защото тези дни един самолет ще ми отнесе едната половинка....пак. 
Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар