11.06.2014 г.

Приказният ден на Шехеразада

Добро утро! Стана, каквото казах вчера - промуших се незабележима и невидима и вторникът мина гладко и леко. И въздушно. Без усилия и бързо темпо. Всичко си вървеше гладко и равно, даже и йогата, накрая за малко да не заспя. Почти се бях отнесла...
Във всеки случай усещането ми и за днешния ден е такова. И ще му и прилича - ще е въздушно и танцувално днес. Ще премине на палци. А вечерта ще гледам балет и то Шехерезада и още един в добавка. И цял ден ще гледам балеринките как репетират...Ами не мога да си пожелая по-хубава сряда от това. Бонус - фреш с ягоди и кафе по обяд на Дръмс с Яна - и зяпаме лятната градска мода, която се разхожда из главната улица на наше село. От цветя по роклите тази година вече ми идва в повече...Вчера си харесах една рокля, обаче като си помислих - всички полудяха да ходят на цветя това лято и се самоотказах. Ами айде сега, ще се изгубя във флората. Днес ще го направя малко модерна Шехерезада - имам си такива панталони и туника. Харесвам я тази разказвачка от дете. Винаги съм си представяла, как изглежда. Мисля че плитката и е до кръста и е широка три пръста. Като я разплете, косата и е къдрава, на едри къдри. Все си мисля че очите и са някакви странни, зеленикави и с големи, черни мигли над тях. Тя е разказвала, но и с очите си. Освен това гласът и е бил особен, леко дрезгав и с тембър, който омагьосва. Изобщо не е била красавица, но е имала дълбок чар и скули, които аз наричам "скулите на четящия човек" и винаги познавам четящите хора по тях. Няма как да имаш такова въображение и думи да го изразиш, ако не си чел. Много ми е интересно балетната Шехеразада каква ще бъде...Със сигурност ще е приказна разказвачка и тя. На палци.
Не мога да не ви кажа отсега, че в събота в Театъра е концерта на балетната школа на Снежа Дескова и там дребосъчетата танцуват на палци. Там съм, разбира се.
Така....ами ето че дойде срядата и тя има женствени и кръгли извивки - нали казват, че е женски ден. Задължително е днес да зарадвате душата си с нещо малко макар - аз ще се насоча към поредната гривничка, така ми иска душата.
Приказен ден и непременно потърсете нещо от съвременните Шехеразади-разказвачки, ако се чудите какво да четете - това са Изабел Алиенде, Джумпа Лахири, Джоан Харис...
Поздрави от Синоптичната служба!


Няма коментари:

Публикуване на коментар